ECHOPOS
SERVİS HİZMETİ

EchoPOS çözümünde kullanılan donanımların mülkiyeti firmamıza ait olup, hizmet kapsamında işletmelere kullanım hakkı verilmektedir.

ÖKC Üniteleri, mülkiyeti ile birlikte sözleşme başlangıcında işletmeye fatura edilmekte olup, bedelleri kiralama bedeli içerisinde aylık olarak tahsil edilmektedir. Anlaşma kapsamında EchoPOS kasaları, işletmenin merkezine çalışır hazır halde teslim edilir.

ECHOPOS
TEKNİK ALTYAPI

  .
Mevcut durumda: İşletmeler, tek parça olarak çalışan yazar kasalar üzerinden işlemlerini gerçekleştirmekte, harici bağlanan eft poslardan da kredi kartı işlemleri yapılmaktadır
Ödeme Kaydedici Cihaz (ÖKC)’yi PCPOS donanım seti ve işletmelerin arka ofislerine bağlayarak yeni nesil akıllı yazılım mimarisi sayesinde kolay yönetilebilir, kolay kullanılabilir, esnek, rekabetçi ve uçtan uca entegre bir satış ve ödeme sistemleri çözümü oluşturmuştur.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Sorun ve şikayetlerinizi sıkça sorulan sorulara bakarak çözebilirsiniz.

SERVİS HİZMETİ

Mağaza Yönetimi Çözümü: Satış noktasının yönetimini sağlar

  • EchoPOS Retail Pro Satış Noktası Yönetim yazılımı (satış ve promosyon yönetim modüllerini içermektedir)
  • Ingenico IDE 280 Yeni Nesil ÖKC ve Pinpad (Grup şirketimiz PAVO Ingenico lisansörüdür, halihazırda 120bin den fazla yerde kullanılmaktadır)
  • EchoPOS 15 PCPOS Dokunmatik Set (Windows 10 işletim sistemi dahil)
  • 10.4” LCD Müşteri Göstergesi
  • Para Çekmecesi
  • Masaüstü Barkod Okuyucu Merkezi Yönetim Çözümü: Birden fazla satış noktasının yönetimini sağlar
  • EchoWEBPORTAL Merkezi Bağlantı yazılımı
  • EchoPORTAL Online Raporlama Platformu Üyeliği
    (Android&IOS bağlantı imkanı mevcuttur)

ÖZEL SERVİS HİZMETİ

Kasa başına ek bir hizmet bedeli ile;

  • SLA Kapsamında Yerinde Teknik Servis
  • SLA Kapsamında Yerinde Ücretsiz Onarım
  • Kullanıcı Hatası Dahil Kırılma/Bozulmaya Karşı Ücretsiz Onarım
  • Yerinde Kurulum Hizmetleri
  • Yerinde Eğitim Hizmetleri

TEKNİK ALTYAPI

Mağaza Yönetimi Çözümü: Satış noktasının yönetimini sağlar

  • EchoPOS Retail Pro Satış Noktası Yönetim yazılımı (satış ve promosyon yönetim modüllerini içermektedir)
  • Ingenico IDE 280 Yeni Nesil ÖKC ve Pinpad (Grup şirketimiz PAVO Ingenico lisansörüdür, halihazırda 120bin den fazla yerde kullanılmaktadır)
  • EchoPOS 15 PCPOS Dokunmatik Set (Windows 10 işletim sistemi dahil)
  • 10.4” LCD Müşteri Göstergesi
  • Para Çekmecesi
  • Masaüstü Barkod Okuyucu Merkezi Yönetim Çözümü: Birden fazla satış noktasının yönetimini sağlar
  • EchoWEBPORTAL Merkezi Bağlantı yazılımı
  • EchoPORTAL Online Raporlama Platformu Üyeliği
    (Android&IOS bağlantı imkanı mevcuttur)

ÖZEL TEKNİK ALTYAPI

Kasa başına ek bir hizmet bedeli ile;

  • SLA Kapsamında Yerinde Teknik Servis
  • SLA Kapsamında Yerinde Ücretsiz Onarım
  • Kullanıcı Hatası Dahil Kırılma/Bozulmaya Karşı Ücretsiz Onarım
  • Yerinde Kurulum Hizmetleri
  • Yerinde Eğitim Hizmetleri

SIKÇA SORULAN SORULAR

Bu bölümde sıklıkla sorulan soruları inceleyebilirsiniz.

Tüm Sistem güncellemeleri versiyon kontrolü ile merkezi olarak otomatik yayına alınabilmektedir.
Hizmet süresince, tüm güncellemeler ücretsiz olarak yaygınlaştırılmaktadır.

Verileriniz dilerseniz kendi Sunucularınızda , dilerseniz bizim yönetmekte olduğumuz Bulut ortamında saklanabilmektedir.

Tüm mağazalarınıza ait satış verilerine, canlı olarak dilerseniz Bilgisayarınızdan , dilerseniz Mobil uygulamalarımızı kullanarak Cep telefonunuzdan erişim sağlayabilirsiniz.

Proje Ekibimizin yapacağı analiz neticesinde, stratejik yol haritamıza uygun 3. Parti Entegrasyonları kısa süre içerisinde devreye alınabilmektedir.

Belirli bir adet EchoPOS seti için 1 Adet Set bedelsiz olarak teslim edilecektir. (ÖKC Ünitesi Hariç).bedelsiz olarak teslim Belirli bir adet EchoPOS

Tüm Kasalarımıza internet üzerinden bağlantı sağlanarak , gerekli kullanım desteği sunulabilmektedir.

Çağrı Merkezimiz 7 Gün boyunca, 09:00 -21:00 saatleri arasında kesintisiz hizmet vermektedir.

Sistemimiz ülke genelinde tüm şehirlerde kullanılmakta ve desteği çağrı merkezimiz tarafından verilmektedir.